close
تبلیغات در اینترنت
جلوگیری افتادگی پلک جلوگیری از افتادگی پلک جلوگیری از افتادگی پلک بالا
loading...

مد روز : جدیدترین مدلهای کیف کفش لباس مو

جلوگیری افتادگی پلک جلوگیری از افتادگی پلک جلوگیری از افتادگی پلک بالا جلوگیری از افتادگی پلک چشم جلوگیری از افتادگی پلکها افتادگی پلک ها علت های افتادگی پلک ورزش های افتادگی پلک آرایش و

جلوگیری از افتادگی پلک ها

شبنم افشار بازدید : 547 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات ()
جلوگیری افتادگی پلک جلوگیری از افتادگی پلک جلوگیری از افتادگی پلک بالا جلوگیری از افتادگی پلک چشم جلوگیری از افتادگی پلکها افتادگی پلک ها علت های افتادگی پلک ورزش های افتادگی پلک آرایش و زیبایی مدل مو

جلوگیری از افتادگی پلک ها

-دو انگشت خود را در دو طرف شقیقه ها قرار داده و کمی فشار دهید.بلافاصله چشم ها را باز و بسته کنید.این تمرین را ۱۰ بار تکرار نمایید.

-صاف بنشینید و اول به روبه رو نگاه کنید.چشم ها را باز نگه داشته و بدون حرکت سر، به بالا و پایین نگاه کنید.

-صاف بنشینید و به روبه رو نگاه کنید.درست همانند تمرین قبل، چشم ها را باز نگه داشته و بدون حرکت سر، به چپ و بعد به راست نگاه کنید.

-صاف بنشینید و چشم ها را ببندید. در همین حالت بدون حرکت سر، اول به چپ و بعد به راست نگاه کنید.

– محلی راحت مثل جلو آیینه را انتخاب کنید.انگشت اشاره را زیر دو ابرو قرار داده و به آرامی ابرو را به سمت بالا و مخالف استخوان ابرو بکشید.حالا پلک بالا را کمی پایین بیاورید.تا ۵ بشمارید و پلک خود را ببندید.حالا پلک را باز کرده و تا ۶ بشمارید. این تمرین را ۳-۲ بار دیگر هم تکرار نمایید.

– انگشتان خود را روی شقیقه ها قرار داده و مختصری چشم ها را به سمت گوش ها بکشید. چشم ها را باز و بسته کنید.۱۰-۵ بار سریعا این کار را انجام دهید.

_ یک موقعیت راحت را برای نشستن انتخاب کنید. چشم ها را باز کرده و به روبه رو نگاه کنید.حالا ابروها را بالا برده و همزمان، چشم ها را نیمه باز کنید. کمی صبر کنید و بعد با در گیر کردن ماهیچه های پلک و زیر ابرو، پلک ها را بالا ببرید.در مرحله دوم این تمرین ، باید بتوانید سفیدی چشم ها را بالای مردمک چشم ببینید.این تمرین را جلو آیینه به تدریج آنقدر تمرین کنید تا به آن عادت نمایید.۱۰ بار این حرکت را انجام دهید.

فراموش نکنید که یک شبه نمی توان با این تمرینات به نتیجه ایده ال دست یافت.بنابراین صبور باشید و با جدیت و اطمینان از بهبود تدریجی شرایط، تمرینات را دنبال کنید.
منبع : ماه شو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1205
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 488
  • باردید دیروز : 8,734
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 10,926
  • بازدید ماه : 11,051
  • بازدید سال : 539,400
  • بازدید کلی : 2,920,289
  • کدهای اختصاصی